לידיעתכם, בקנייה מעל 399₪ - משלוח חינם !

שאלות ותשובות

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

היכנסו לאתר וליחצו על הכותרת ״החשבון שלי״ מצד שמאל למעלה. הירשמו לאתר כדי ליצור פרופיל משתמש (תוכלו גם לבצע הזמנה ללא הרשמה). שוטטו באתר, היכנסו לפריטים שמוצאים חן בעיניכם, בחרו צבע ומידה והוסיפו לסל הקניות. לאחר מכן המשיכו לקופה, שם תוכלו לבחור את שיטת המשלוח והתשלום המועדפות עליכם. פרטי ההזמנה והמשלוח יישלחו אליכם במייל.

האם חובה לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

במידה ואינכם מעוניינים לפתוח חשבון, תוכלו לרכוש פריטים באתר כאורחים. היכנסו לדף ההתחברות, בחרו באפשרות “אורח” ובצעו את הרכישה. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

איך אפשר לבדוק את מצב ההזמנה?

סטטוס ההזמנות זמין בחשבונכם באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, הקליקו על “החשבון שלי״ ובחרו ״הזמנות״.

לנוחיותכם מספר סטטוסים המציינים את מצב ההזמנה:

״הושלם״: הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה בדרכה לדואר או חברת השליחויות, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרתם.

״נקלט במערכת״: ההזמנה התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז.

״בהמתנה״: ההזמנה התקבלה ומעובדת במערכת.

איך מבטלים הזמנה?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות – ניתן להתקשר לטלפון 050-8246972 או לשלוח אלינו מייל בכתובת SHULCHANARUCH@gmail.com .

הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו.

החלפת מוצר תוך 14 יום מיום קבלת המוצר.
החלפת מוצר שנרכש בזמן מבצע תוך 5 ימים מיום קבלת המוצר.

אין החלפה/החזרה על מוצר בהזמנה אישית.

החזרת מוצר והחזר כספי תינתן עד 2 ימי עסקים, מיום בו הלקוח קיבל את המוצר בקיזוז 5% מערך הקניה.

הוצאות משלוח יחולו על הלקוח: שליח מדלת לדלת בעלות של 40 ש”ח (צד אחד).

הזיכוי יהיה תקף לשנתיים.

אין אחריות על מפה שהוכנסה למייבש כביסה או שכובסה מעל 40 מעלות.
מפה פגומה או מפה שאינה במידה הרשומה עליה, תוחלף או יינתן החזר כספי לפי רצון הלקוח/ה.


מפות בהתאמה אישית צור קשר
1
0
WhatsApp צור קשר ב WhatsApp